Få mest mulig ut av ProfraktE2


Her finner du all informasjon du trenger for å komme i gang, løsninger på kjente problemer, hva som er inkludert i gratis support, og hvordan du kan bestille konsulentbistand dersom du ønsker ekstra hjelp eller tilpasninger.


Inkludert support

Vi bistår med:


Spørsmål rundt oppsett av ProfraktE2 slik det er beskrevet i KB


Feil (bugs) og driftsproblemer i ProfraktE2


Generelle spørsmål om dokumenterte funksjoner

Slik får du hjelp:


Søk etter løsninger i vår Knowledge Base


Hvis du ikke finner svaret, send oss en e-post på profrakte2@e2solutions.no


Vi svarer normalt innen 2 arbeidsdager (man–fre kl. 08:30–15:00).


Feil i appen prioriteres og håndteres uten kostnad.

Logistra Cargonizer

Med Logistra Cargonizer kan du knytte sammen èn eller flere fraktløsning fra flere leverandører

DirectPrint

Det anbefales på det sterkeste å bestille en DirectPrint-boks fra Logistra, for å kunne skrive ut automatisk.

Shopify

Med Shopify-appen kan du velge hvilke fraktløsninger du vil tilby dine kunder, og sette din egen pris

Vi kan sette opp alt for deg

Ønsker du å ta i bruk appen med alle de fordelene den har, men du vil ikke gjøre alt selv?

Nå kan du bestille en norsk konsulent til å sette opp alt for deg og gjøre nødvendige tilpasninger der det trengs. Du kan også få support direkte på skjermen din, samtidig som du har oss på tråden. Benytt vårt bestillingsskjema nedenfor dersom du ønsker dette.


Konsulentbistand (mot betaling)

Dersom du trenger hjelp utover det som dekkes av gratis support, tilbyr vi profesjonell bistand fra våre konsulenter.



Dette kan for eksempel være:


  • Førstegangsoppsett sammen med en dyktig konsulent
  • Oppsett av fraktavtaler, innstillinger m.m.
  • Feilsøking i samspill med andre apper, temaer eller integrasjoner
  • Spesialtilpasninger og konfigurering utover standard oppsett
  • Opplæring, rådgivning eller fjernstyrt bistand
  • Telefonsamtaler og møter
  • Utvikling av nettbutikk


Bestill konsulentbistand ved å fylle ut skjemaet nedenfor.


Vi kontakter deg innen kort tid!


All betalt bistand faktureres etter gjeldende timesats. Ved bestilling godtar du at vi fakturerer 1590,- pr. påbegynte time. Ved større arbeider (mer enn 3 timer) informerer/avklarer vi alltid med dere før vi setter i gang.


Bestillingsskjema

Supportpolicy for ProfraktE2


Vi ønsker å gi deg en god opplevelse med ProfraktE2. For å sikre effektiv håndtering av henvendelser har vi delt supporten inn i to nivåer:


🟢 Gratis support (inkludert)


Vi besvarer spørsmål og utfordringer som gjelder:

  • Installasjon og oppsett av ProfraktE2 slik det er beskrevet i dokumentasjonen
  • Feil i selve appen (bugs eller driftsproblemer)
  • Generelle spørsmål om dokumenterte funksjoner

Support gis kun via e-post til profrakte2@e2solutions.no.
Vi svarer normalt innen 2 arbeidsdager (hverdager kl. 08:30–15:00).


🟡 Konsulentbistand (mot betaling)


Nå kan du få bistand direkte i din nettbutikk fra E2 Solutions. Vi kan bistå med oppsett, konfigurasjon, brukerstøtte og opplæring i appen og nettbutikken din. Nå også via fjernhjelp.


  • Følgende typer henvendelser regnes som konsulentbistand og faktureres per time:
  • Feilsøking eller tilpasning relatert til andre apper, temaer eller tredjepartsløsninger
  • Opplæring, konfigurasjon utover standard oppsett
  • Telefonsamtaler, møter eller fjernstyring
  • Spesialtilpasninger eller integrasjoner


Konsulentbistand kan bestilles via vårt skjema:


🔗 Bestill konsulentbistand


Ved bestilling godtar du at vi fakturerer 1590,- pr. påbegynte time. Ved større arbeider (mer enn 3 timer) informerer/avklarer vi alltid med dere før vi setter i gang.


🔵 Språk og kontakt

Support tilbys på engelsk og norsk via e-post.
Telefonsupport inngår ikke i standard support og tilbys kun etter avtale som en del av betalt konsulentbistand.